Site Loader

Czy najlepiej jest naprawić, czy po prostu wymienić problematyczną turbosprężarkę? To pytanie wymaga rozważenia kilku ważnych kwestii.

Koszt przebudowy, czyszczenia i naprawy a koszt wymiany turbosprężarki to dwie całkiem różne sprawy. O ile regeneracja turbosprężarki jest korzystna finansowo dla klienta, to już całkowita wymiana zepsutej turbosprężarki wiąże się z poniesieniem znacznych kosztów. Dostępność wysokiej jakości części zamiennych do turbo umożliwia nam wymianę zużytych komponentów bez potrzeby kupowania nowej turbosprężarki.

W przypadku niektórych pojazdów koszt przebudowy będzie bardzo zbliżony do kosztu nowej zamiennej. Średni koszt przebudowy tych urządzeń na przestrzeni lat jest podobny, ze względu na złożoność jednostki i robocizny oraz liczbę części, których nie można będzie naprawić i wymagają wymiany. Jednak w większości samochodów opłacalne jest czyszczenie oraz naprawa zużytych części turbosprężarki.

Dostępność w sprzedaży części wysokiej jakości odgrywa również kluczową rolę w naszej decyzji dotyczącej przebudowy lub wymiany turbosprężarki. Możemy łatwo uzyskać wszystkie części serwisowe, aby łatwo odbudować jednostkę, co stanowi idealną opcję naprawy.

Cena nowej zamiennej turbosprężarki może być oszałamiająca. Jeśli awaria turbosprężarki jest spowodowana normalnym zużyciem, przebudowa może być opcją. Zła wiadomość jest taka, że odbudowa turbosprężarki jest poza zasięgiem większości domowych majsterkowiczów, dlatego należy zwrócić się do profesjonalnego warsztatu samochodowego, który wykonuje serwis turbosprężarek. Demontaż i kontrola mogą być możliwe, ale każda obróbka i wyważanie wymaga zarówno specjalistycznej maszyny, jak i doświadczenia. Dobra wiadomość jest taka, że są profesjonaliści, którzy poradzą sobie z tym zadaniem bez problemu. Turbosprężarka przebudowana na świeże łożyska i uszczelki może działać bez zarzutu i to po znacznie niższych kosztach niż kupno i wymiana nowego turbodoładowania.

Post Author: Joanna