Site Loader

Każda firma musi dotrzeć do dużej liczby odbiorców ze swoją ofertą sprzedaży, ale znalezienie docelowych czytelników może być trudne.

E-mail marketing jest niezbędnym narzędziem dotarcia z Twoją wiadomością do mas, przynajmniej do tych, którzy są zainteresowani. Czytaj dalej, aby znaleźć wiele świetnych wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć kampanię.Nadaj swoim e-mailom osobisty charakter, aby przyciągnąć klientów. Podobnie jak w przypadku marketingu w ogóle, im bardziej jesteś osobisty, tym większe prawdopodobieństwo, że klient Ci zaufa i będzie z Tobą pracować lub dokonywać zakupów. Na przykład, jeśli znasz powód, dla którego zarejestrowali się, aby otrzymywać Twoje e-maile, pamiętaj, aby zawrzeć coś na ten temat w swoim e-mailu.Unikaj wypożyczania lub kupowania list, aby uzupełnić bazę danych e-mail marketingu. Nie tylko nie wiesz, czy zakupione e-maile są naprawdę Twoim rynkiem docelowym, ale listy mogą w rzeczywistości zaszkodzić Twoim wskaźnikom dostarczalności i ostatecznie Twojej reputacji. O ile to możliwe, buduj swoją listę organicznie.Zanim umieścisz kogoś na swojej e-mailowej liście marketingowej, musisz mieć jej zgodę. Jeśli nie masz ich zgody, będziesz odpowiedzialny za wysyłanie spamu i będzie wiele skarg. Twój dostawca poczty e-mail może nawet rozwiązać Twoje konto, jeśli dowie się, co robisz. Zapobiegaj temu, prosząc ludzi, aby zapisali się na Twoją listę.Wszystkie e-maile powinny być sprawdzone przed wysłaniem. Treść Twoich e-maili, od tematu do stopki, musi być wolna od literówek i poprawnie napisana. Zanim wyślesz wiadomość do ludzi, upewnij się, że jest ona prawidłowo ułożona, aby miała zamierzony wpływ na czytelników. Upewnij się, że jeśli w e-mailu znajdują się linki, najpierw je przetestuj.Aby utrzymać zaangażowanie odbiorców wiadomości e-mail, używaj różnych sekwencji dla różnych typów czytelników. Na przykład, jeśli otrzymasz adres e-mail ze sprzedaży, klient powinien otrzymać bardzo charakterystyczny e-mail powitalny niż czytelnik, którego e-mail otrzymałeś od potencjalnego klienta. Jeśli czytelnicy nie dostają tego, czego chcą z wiadomości e-mail, po prostu ich nie czytają.E-mail to świetne narzędzie marketingowe, ale nie jest to arena, na której docenia się twardą sprzedaż. Nigdy nie zmuszaj subskrybentów do kupowania. Proste wskazówki dotyczące sukcesu: rozpoczęcie udanej kampanii e-mail marketingowej

Umieść oferty sprzedaży na końcu swoich e-maili, zwłaszcza jeśli Twoi czytelnicy zarejestrowali się z oczekiwaniami dotyczącymi treści informacyjnych.

Potraktuj e-mail jako narzędzie do wzbudzania zainteresowania, a nie natychmiastową sprzedaż.Użyj właściwej czcionki dla właściwej wiadomości. Twoja czcionka powinna wskazywać na Twój styl i wiadomość e-mail, a nie przekazywać wiadomości, której nie chcesz wysyłać. Wybierz taki, który jest prosty i popularny, a nie taki, który Twoim zdaniem jest naprawdę fajny, ale nie każdy może mieć.Ułatw sobie wypisanie z subskrypcji. Spraw, aby link rezygnacji z subskrypcji był wyraźnie widoczny w wiadomości e-mail, aby ktoś przestał otrzymywać e-maile marketingowe. W ten sposób jest mniej prawdopodobne, że zostaniesz zgłoszony za wysyłanie spamu. Ponadto, jeśli ktoś zrezygnował z subskrypcji, nie popełnij błędu i nadal wysyłaj mu e-mail: prawdopodobnie spowoduje to skargę.Aby uniknąć komplikacji wynikających z bycia zidentyfikowanym jako spamer, powiadom wcześniej swojego dostawcę usług internetowych o swoich zamiarach dotyczących marketingu e-mailowego. Jeśli jakikolwiek niezadowolony czytelnik kiedykolwiek Cię zgłosi, da to Twojemu dostawcy usług internetowych świadomość, że Twoje działania marketingowe są uzasadnione. Twój dostawca usług internetowych może również być w stanie zasugerować uaktualnione konto, które ułatwi prowadzenie działań związanych z marketingiem e-mailowym.Wykorzystaj materiał preheader jako sposób na zwiększenie e-mail marketingu. Preheadery to pierwsza linia tekstu w treści wiadomości e-mail, zwykle podświetlona. Gmail i inni dostawcy poczty e-mail używają tego wiersza tekstu po wierszu tematu, więc przyciągnie on uwagę czytelnika.Kontynuując kontakt z klientami, spróbuj śledzić harmonogram sprzedaży. Dołącz link, aby mogli zobaczyć ten harmonogram. Koniec e-maila może informować ich, że mogą uzyskać wszystkie szczegóły dotyczące tego harmonogramu sprzedaży, klikając podany im link.Tak długo, jak wykorzystasz przeczytane tutaj wskazówki, przekonasz się, że Twoje kampanie e-mail marketingowe będą skuteczne i opłacalne. Będziesz szczęśliwy, że włożyłeś wysiłek w stworzenie planu, gdy Twoja sprzedaż eksploduje!

Post Author: Joanna